Friday 7 August 2009

we have fun together!!!thnxx to you amirah!!!



tepat jam 12.30 jam loceng kedengaran menandakan tamatnya waktu persekolahan~~
situasi:-
haziqah dan nadia~~

"hoi nadia...aku nak chow nehh"kataku...
"weyh..tggu la aku kot...aku ade program anak angkat ng miss yap"kata nadia...(wajah sedih konon)aku tgk mcm tak jew!!!haha...

"hmm..lama ke wei??"kataku
"taklahh...sejam jew..tggulah aku kat teratak"...
hmmm.."ye lahh..aku tggu"...

tepat 1.45~~~aku nampak nadia berlari-lari anak ke arahku...
cis minah ni...aku ingatkan da blahh...naseb bek aku tak cabut lagi(kataku dalam hati)

"oit...bapak lama...ape ko blaja hah?"
"erm addmths la..ape lagi..aku sorang je kot"huhuhu..kata nadia...
"nasib baik ko keluar dah..aku nak cabut sorang2 je tadi"...
"hahahahhahaha"gelak nadia!!!!

LOkasi=PTK

"ehh amirah"..tegur nadia...
"tak sekolah kau ehh?"....
amirah tersenyum manja~~~cehh...haha...

aku...nadia and amirah masok kelas chemistry jam 2.30petang
kelas tamat jam 3.40 petang...

situasi haziqah dan amirah

"erm..kelas habis da ni...ko nak balik ke?"tanyaku kpd amirah
"entahlah ieqa...mcm malas je nak balik rumah"..jawab amirah...
"dah tu nak pergi mane?"tanyaku...
"ikut kau la weyh..aku pon taktau nak g mane"...
"erm nak lepak central market?..macam boring je kot...?"kataku...
"haha...betul2..."..
"jomlah lepak kl sentral"...pelawaku..
"ha...good idea..kau takpe ke balik lambat?"
"xpe kot...bukan aku nak duk sane sampai malam"...selamba je aku jawab...

kami pon berjalan menuju ke putra LRT...
nk g kl sentral...lepak KFC...hahaha...

lokasi=RESTAURANT KFC>>KL SENTRAL...
"weyh kau g order aku g carik tempat"arahku...(haha...malas nak q sebenarnye)
"ye lahh...ko nak makan ape ieqa?"
"ko order TWISTER dah la..aku nak jimat kot.."..haha...
"okeyh2...amik set D tu ahh"...kata amirah..
"suka hati kaulah...aku tunggu sana tau munggil"...balasku...

agak lame lahh aku tggu amirah nihh..

tp bila nmpak dia menuju ke arahku rasa lega lahh...
ingatkan sesat tak jumpe tempat...yelahh org ramai
dah duduk berdua kat sana,,,
ape lagi...
gosipping...cerita perkara2 yang menarik...
yang boleh gelak sakan..

"eee...ieqa...otak kuning lah kau...kata amirah..
"hoi kuning mende...aku tak cakap ape pon...ko yg fikir len..."ish2...
haha...
"heyy amirah...rilex la...macam tak biase plakk...
ish....aku bagi perumpamaan je la weyhh..
pikir x betol je ohh
cehh

"ieqa!!!kau usha ape hah?"...abang yg amik order tue kew?"tanya amirah..
"a.ah...aku usha die...kenapa?...nampak familiar kot mamat tue.,,mcm muke pelakon..tapi aku lupe sape"...kataku
"ek eleh..mamat tue kew???rupa je ade tapi sakit hati lahh.."
"apsal weyh?"tanyaku...
"hari tu aku amik order kat dia...lambat gila..aku tegur la cepat sikit sbb aku nak cepat...bley plakk dia buat dono jewH...geram weyhh"...
"lahhh..ye kew....."...kesiannn...kataku...

situasi seterusnya,,kami sembang2 pasal masalah2 yg melanda diri...
ish...hidup nih...masalah jew...xpe2...bertenang!!!!

situasi seterusnya...
"jom la jalan2 lam kl sentral nehh"...aku malas la nak balek awal"..kataku...
"ok2..jom la aku nak tengok baju jap"...

opsss amirah...
sory bebeh...aku tarik baju kau dari dalam...
hahaha...
semua orang pandang kew???
haha...xpe2,,,nasib baik aku pakai baju sekolah okayhh...
so org tak pelik
ngko je pakai baju luar...
hmmm...

"eee....tak senonoh punye ieqa!!!"
"ehh...aku nak tau je,,,tuh pasal aku seluk doe"hahaha...
"kat tangan je okayhh"....heeeee"p
"eeeee"kata amirah
hahaha...sory weyhh....

jalan dan jalan lagi pegi tgk kasut
konon utk hari graduasi...
tak prepare ape2 lagi...
nak pakai high heels ke???hmmm.....
aku tak biasa la ohh...
ngko xpe la da slalu enn...
hahaha...
malas lah aku nak pikir,,,
pakai la apa yg ade,,
yang pasti nnty aku pakai baju...
nampak perfect and orng x pandang pelik...
betol x???

penat pusing2 kat siti...
kami nak balek umahh la...
kami berpisah...
"(
thnxx mirah lepak same aku....
nnty2 kita pegi tempat len plak

tata~~=p



No comments:

Post a Comment