Friday 25 September 2009

Tetamu raya ouh raya 2009~~~

Salam lebaran minal aidil wal faizin~~~tak terlambat rasanya aku nak ucapkan kat family dan teman teman yang mengenali…

Raya kali nie aku rasa biase jee..mood raya pon macam x muncul jee…
Erm tapi thnxx kat mereka2 yang sudi datang beraya kat umah yee…




Amirah amran dan anisah…
>raya pertama kau da muncul…
>thanxx weyhhh…
>bukan men sonok ko bersembang ng ma aku enn
>aku dgr gak ade cakp2 pasal aku
>hahaha…xpee…ku diam aja…
>thanx jugak teman aku raya2 kat kl nie enn
Heee
>sory nisa pic ko xde
>maaf zahir batin kawan





To Amirrudin Nazri

>akhirnya kau muncul jugak depan umah aku
>siap masuk lagi umah aku
>heh…selamat beraya la kat umah haziqah yee..
>kesian adik kau sampai tertydo
>mak ayahmu yang berborak ng ma abah aku pon agak sempoi…
>malam tue x sempat nak sembang ng ko lame2…
>tapi xpe ahh..at least ko tak senyap enn ye la lame ta jumpe…haha
>pesanan aku…next raya muncul2kan la diri lagi…
>n kalo dapat matrix sapu je la beb!!!
>all the best arr spm nie…
>doa bersama!!!AMIN
>mak aku kate muke ko mcm hero senandung si dayang!!!
>ku gelakkan kau je lahh weyhh
>hahaha…salam aidilfitri weyhh amerr~~!!


Kak ieta yang ku ingati…
>haish…mati2 aku ingat ko balek kampong lame.
>padahal sehari jee…cehh..
>boring ohh aku raye sorang2…
>raya keempat baru la kau muncul enn kak…ish3…
>dan raya keenam kau muncul lagi..
>thnxx sudi raya dua kali kat umah i..hehehe…
>kali kedua tue baru la aku bagi mkn spesel skett
>hehehee…
Kalo raya pertama lagi hebat ohhh..
>tapi xpe la enn
>pesanan buat kamu…all d best la di UIA…
>kalau ade jodoh aku nak jadik junior kau…
>hee..nnty ziqa dtg ye beraye
>sory weyh pic ko xde
>puas ku cari dlam lappy
adesh~~~
>btw thanxx bagi sumbangan buku2 lama anda
>amat menghargai pemberian tersebut~~~
>all the best sis!!!


SALAM LEBARAN BUAT 5 DEDIKASI>>>
SAYANG KORANG SELAMANYA>>!!!

No comments:

Post a Comment