Sunday 28 February 2010

this post has been updated by 3.55 a.m

good morning peeps...haha...terlalu awal kan..almost 4.am aku masih terkebil kebilkan biji mata nie..tak boleh tido..dah masuk bulan MARCH ni korang..semakin DUP DAP DUP DAP jantung aku nie..sebab???hmm..result SPM nak keluar dah..beberapa hari sahaja lagi...

tapi pagi ni aku masih berjaga bukan sebab tu cuma tak boleh tidur la weyh...kena INSOMNIA sudah..macam mana nak buat ni???haish=(golek KIRI golek KANAN masih terbeliak juga mata nih kan..hehe..

Mood aku pun dah bertambah baik sebenarnya..=)kemarahan secara tiba tiba pun sudah boleh dikawal..ALHAMDULILLAH..

pagi buta ni aku teringat nak tengok "WAYANG"..
ha..citer ape ekk???


hmm citer ni la aku nak tgk.."TOOTH FAIRY"..heh macam best..sebab planning nak tgk time CHINESE NEW YEAR hari tu tapi dah tgk "PERCY JACKSON the LIGHTNING THIEF"boleh tahan best..ingat nak sambung tgk TOOTH FAIRY tapi tayangan pada 7.00 malam..terpaksa dibatalkan..=(




*wooohoooooooooo*

to NADIA RASHIDI..thank you for accompanied me on that day..we have fun together=)

bye all=)

No comments:

Post a Comment