Sunday 7 February 2010

YA ALLAH..murahkanlah rezeki aku..amin...


Alhamdulillah...08 FEBRUARI 2010 Genap usia saya yang ke 18 tahun...yeyy...lepas ni boleh tgk tontonan umum 18 tahun ke atas..wahahahha!!!(bukan agenda utama okeyh)

Terima kasih kat mereka yang sudi dan ingat ulang tahun kelahiran aku^^
aku harap sangat sorang tu ucapkan "haziqah..happy birthday!!"
tapi takde pon...entah dia ingat atau buat buat tak ingat...its okey la...
last year kau da ucap jugak..(takde la mengaharap)sebagai kawan of course aku terasa jugak

tak sangka time birthday aku ni boley plak aku 'down'..hal kecik je kot..
malas aku nak layan

tapi tuh la...thnxx la man..kau buat aku steady jak walau kau pun macam mau hilang nyawa sudah...aku mintak maaf sebab susahkan kau sebab nak mengadu benda kecik ni...aku terasa kot...

first time la aku ter'emo' waktu birthday sendiri^^thanxx la kepada individu yang berkenaan..sekiranya saya buat anda terasa hati...secara terbuka kat blog ni saya minta maaf okeyhh...

"Ya Allah..tenangkan lah hati hambamu ini..
permudahkanlah aku untuk mencari ilmu selagi terdaya...
peliharalah keluargaku ya ALLAH
kurniankanlah kesejahteraan kepada GURU GURUku
Dikau berilah kejayaan kepada rakan rakan yang mengenaliku
permudahkanlah urusan kami semua dan sinarilah kami dengan cahaya ketenangan
berikanlah kejayaan yang setimpal dengan daya usaha kami"

aminn~~

1 comment:

  1. jgn lagi kau tacink2 sana..sia ampas nanti kapala kau sama batu belah batu betangkup..hohoh~~

    pegi potong kek sana..jgn buat kau punya befday ta meriah..hepi la ohh..

    nanti ada apa2,share jak..aku sedia mendengar^^

    ReplyDelete