Wednesday 24 June 2009

hari nih hari pertama masuk sekolah lepas dua hari cuti sakit.Semua macam biasa..tapi yang pasti hari ni aku banyak tengok orang...(memerhati) la...hmm...petg aku tak masuk kelas addmats pon,,aku pasti kalau masuk mesti tak fokus..so aku pon lepak la sorg2 kat KFC...hah...makan2...aku perhatikan orang yang kat dalam restoran KFC tuh...memang takde keje da..tibe2 aku nampak sorang lelaki neh...nmpak macm umur dalam 30-an..chinese look...mcam org myanmar pon ade jugakk...hmm...nmpak pelik je mamat nih...kejap tgk kiri..kejap tgk kanan...ape yg dia cari???hah~~~aku perhati je...ade la dalam 20 minit dia macam tu...erm..duduk saja tanpa makan dan minum..tiba2 ade la sekeluarga ni da habis makan kat KFC tu...hmm mereka pon chow la..tiba2...mamat tadi terus pegi kat meja yg da ditinggalkan tu...aku ingatkan nak kemas meja ke ape...rupenya amik makanan yg tak habis kat atas meja tu...huish~~~da la meja tu dekat jugak ng tempat aku...haish...memang mcm pelik...lepas tuh mamat tu tgk kiri kanan lagi...aku buat tatau je...tp tau die macam pandang sini...hah~~~~aku rilex jew...pelan2 aku bangun...buat biase...n blah dari situ...hadoi...tapi memg pasti la dia pandang semacam aje...fuhh..syukur dia x ikut aku...da tutup citew ni...hah...shhh!!~~

No comments:

Post a Comment