Wednesday 24 June 2009

Hmm..aku sakit???betoll~~

isnin: sambung balik cerita hari ahad yang aku sakit tuhh~~da sah2 sakit hari ahad isnin tuh ape lagi ponteng la jawabnyew...peluang tu susah betul na dapat..tyme sakit jew aku ley amik kesempatan...hmm...pagi tu awal jugak aku bangun...tp memang sah aku ta larat bangun...abah pon bagi la keizinan aku ponteng...wahh..terima kasih abah~~~hee~~so....sambung tido la balekk...tup2 da jam 9 pagi...baru la plak terjage..aish...ape lagi....kacau orang la jawabnye....ma aku la enn...hahaha...mengadu la konon..."mak....sakit kepala..."uwaaaa..hmmm ingat dapat simpati tapi ma aku bagi ceramah pulak...ahh sudah la jawabnnye..bek aku diam..lagi mengadu lagi banyak dapat ceramah free...dengan longlai dan kesengalan aku masuk bilik balek....ish...maleh nk pk sgt...hahaha...buat ape lagi...bukak lappy..searh on suju video(super junior okayh)..layan la jugak dalam sejam...lpas tuh aku off lappy n pegi tydo...wah..lena sekali...6.30 petang bru bngun...demam pon ok la sikit tp kepala memg sakit tahap ape ntah..aduhh...bukak tv tgk la MANJALARA...hah..memg layan...mlam pulak konon na stdy memang ta sentuh buku langsung....fuhh...tgk plak BIONIK...lepas abez citew nehh ape pulak aku nak buat>>>????tertanya-tnya jugak...at last pegi masok tydo la...ta egt jam bapew...zzzz
maka tamatla cuti sakit aku untuk hari isnin...huh bosan!!!

...
selasa:ha~~~bersamaan 23 jun 2009(semalam la)aku amik cuty lagi...kenapa???malas na bangun n aku memg sakit kepala lagi...tapi cuti hari selasa neh mcm best..sebab aku buat keje ntah ape2 walaupun duduk diam jew kat rumah..
perkara yag aku buat:

1.bangun tido pergi cari mak...."mak sakit kepala nehh" macm biase la enn mcm ta dilayan..
2.aku makan ubat..ma da paksa.
3.ma cakap nak bawak aku g klinik...(oh tidakk) aku kembali sihat..hahaha
4.haha....aku amik teropong ayah aku...aku zoom in...aku zoom out...tp pandai cover la weyhh
ape aku tgk???ha....aku tengok adew sorg mamat neh duduk kat balkoni umah...baca paper....tapi aku teropng kejap jew...nnty dia nmpak enn...haha...aduhhh..."haziqah!!! hmm mcm ade owg pggil name aku...aik..sape lagi..mak aku la...haha...kantoi...ape lagi pegi simpan la teropong tu balek...fuhh...hahaha

5.aku da memg boring..amik buku stdy la..est n english..hah..dalam sejam da la weyh..
6.tydo balek la aish....5.30 ptg bgun...huh...rase segar jew..bek demam da kott...
7.tgk tb plakkk...

ooo.....
malam pon menjelma...hah~~~ape lagi....aku on9..tup2 ngah on9 tu aku tersesat la plak na buat blog..ha...makanya...aku ada la blog skg nehh...haha...buat mase neh memg xdew idea nak kongsi..tp xpew..tggu jew la...aku akan pikir la ape2...hahaha....

lepas selesai create this blog...aku pon off la...mao tydo...tp ta jugak lelap...waktu tuh da jam 3 pagi...ohh...xley jadi nehh...hati aku ta senang...kene stdy...ape lagi...dengan rasa terpaksa dan separuh rela aku bangun memetik suis lampu dan........aku carik buku sejarah...ape lagi...stdy la weyhh...dalam sejam la aku menghafal fakta...alhamdulillah masukk jugak aku stdy...
hmmm....jam 4 ape lagi....zzzz.......


NHMZ..

No comments:

Post a Comment