Sunday 3 January 2010

Kebosanan di rumah

yuhuu kawan2
boring doe duduk rumah
aku nak keje abah pulak tak bagi!!!
alasan=duduk je rumah diam-diam
tak penat pun
tolong-tolong la buat ape yg patut
tapi masalahnya~~~kalau duduk kat rumah
memang aku tak rajin la enn

sebab aku nih suka tolong orang luar
wahahha
ma dah bising-bising sudah..
hari hari bangun tengok muka aku
aku tengok muka dia
mesti dia bosan
ouh..pantang bersua muka
pasti ada perdebatan berlaku

ahh...tak tahan
tak tahan
nak keluar..nak keluar
jom keluar pah...
jom keluar nadia
ajak la sape2 korang nak

janji aku dapat keluar dengan alasan
ma aku tau aku keluar dengan siapa
dan di mana
huuu=^^

suka suka ria di sana sini
adehh
dah habis sekolah macam nie la pulak
nak pergi driving school tak pergi pergi lagi

sorry la abah
pagi tadi tanya tak kena time la pulak
kan aku da kene sound
wahahaha
terima kasih la
boleh buat halwa telinga pagi pagi...

pagi ni aku bangun awal
basuh baju
wahhh
rajin betull
ciss!!ciss!!
dah rajin disalahertikan la pulak

my mom cakap
"ni mesti nak apa apa"
wahahah
sakitnya hati dengar

tak pe tak pe
*aku tahan* jee
heeee

=p

^^penganggur setia di rumah^^

=p





jom jom kita keluar lagi^^lepak kedai buku pon tak pe**haha!!!

No comments:

Post a Comment