Friday 22 January 2010

PUTUs Fius~~uhhh!!!


yeah..I do respect you..you're one of my friend who always makes me laugh..you have done a lot for me..thank you very much..i really appreciate that and I have tried to be the best for you..I can't express my feelings directly..its really hard to me..
uhh..it's getting more complicated...Amirah ..I need you..

amirah ouh amirah...
aku nak nanges sudah nih..hish2...susah betul kalau nak jaga hati orang neh..
ayark...dah rase mcm nak putus fius nie
fikir dan fikir lagi sampai aku buntu..

antara buah dan manisan...mane satu agaknya yang menjadi pilihan..
isk2...mesti la dua dua menjadi pilihan kan..
In this situation I have to choose the best...
macam yang kau cakap la kawan...
aku cuba dah buat penilaian..tapi susah betol...dah macam nak keluar tanduk dah nie
hahaha

btw thanks amirah to lend me your precious time..
at least aku dapat jugak la fikir ape yang aku nak..
kau memang kawan la..kalau tak aku mati akal da nak share dengan siapa nehh
haiyaa..haiyaa..

Sorry for not being able to be on the level that you wanted me to be..
between you and me...
there's nothing changes..we still keep as a friends
hope you dont mind...I express my feelings with my own way..fullstop!!~~
I love you...^^

7 comments:

  1. Masih ku tak berdaya
    Melupakan mu
    Di hatiku berkata
    Apakah sebenarnya cinta

    Di hati ini
    Hanya mainan semata
    Namun kau tak mengerti
    Apakah sebenarnya yang telah terjadi

    Di diri ini
    Kau yang masih di hati
    Tidak terdaya
    Untuk mengundur diri

    Darimu
    Setelah engkau pergi
    Tiada apa yang ada di diri ini
    Kuharapkan kau kan berubah hati
    Semoga kau kan kembali
    Di diri ini

    ReplyDelete
  2. hah???
    is that you csm..

    ReplyDelete
  3. hah?
    csm?
    whos that?
    is csm means,"Can Smile at Me"?
    tell me..
    cmon tell me..^^

    ReplyDelete
  4. CSM stand for ^cuka masam sentiasa^
    i guess!!
    is that true???
    huh!!!

    ReplyDelete
  5. neeh..kau silap teka suda ging...bukan cuka masam sentiasa..
    tapi csm tuh stands for = Cis!Siput Murah..hahahha

    ReplyDelete
  6. hahaha!!!!!
    mengarut la kau kat blog sia nehh
    pui!!!~~~^^

    ReplyDelete
  7. sia mimang suka mengarut2..nghahhahhha..^^

    ReplyDelete