Monday 29 March 2010

Bila Cinta Di Dusta..SCREEN or SCREAM??HAHA

Bila cinta didusta

Hati mula gelisah

Hilang kekasih hati

Hidup jadi merana

Insan jadi idaman

Kini dimilik orang

Cinta yang diimpikan

Putus di tengah jalan

Terpaksa mengalah


Mengapa menyinta

Andainya tak setia

Tak usahlah bercinta

Jika hanya berpura

Bila hati dah jemu

Mula berpaling tadah

Tak pernah difikirkan
0rang yang ditinggalkan

Tersiksa sayu pilu

Ooo...oo merayu-rayu

Ooo...oo ingin kembali

Ooo...oo meratap sayu

Tidak mungkin orang simpati

Menoleh pun tak sudi


Andainya ditakdirkan

Cintamu didustai

Pastinya kau mengerti

Siksanya perpisahan

Hanyalah ditemani sesalan



Ahah...ini adalah lirik lagu kumpulan SCREEN..lama dah lagu ni tapi aku baru je dengar balik lagu lentok tahap habis nih..haish..putus karan sungguh!!!sebab aku dengar???


1. Aku bluetooth lama dah tapi tak dengar dengar lagi..

2.Sebab bila aku dengar lagu ni aku nak selami betul ke aku ni seorang yang jiwang???HAHAHA(layan seketika tapi tak selamanya!!)harap maklum=)

3.setelah mendengar..ternyata hati aku sedikit tersentuh dengan bait bait yang berikut:-

~Mengapa menyinta

Andainya tak setia

Tak usahlah bercinta

Jika hanya berpura

Bila hati dah jemu

Mula berpaling tadah

Tak pernah difikirkan
0rang yang ditinggalkan

4. rasa nak SCREAM bila dengar lagu ni tapi tak bermakna aku tangkap sedih okeyhh!!!

5.Aku hayati lirik lagu ni sambil aku imbau kembali kisah kisah yang pernah aku dengar

6.Kesimpulannya dari lagu ni kalau dah sayang seseorang jangan terlalu SAYANG!!!

Jom SCREAM RAMAI RAMAI...

by "ulatdelimaciousick"

wwwwwwweeeeeeeeeeehooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!

No comments:

Post a Comment