Wednesday 17 March 2010

Ketenangan yang seketika

Hati yang gelisah kini mula tenang..Alhamdulillah...

Mak bertanya pagi tadi" kenapa mata kau bengkak??"

Aku bungkam..perlu ke nak jawab??hee..."tak cukup tidur"

Situasi ke-2
Aku bosan dengan kata katamu..Aku rasa buang masa!!!!

Hah...Tak mungkin aku percaya dengan kata kata dusta lagi...(ayat terbaik ke??)
hmm...tak perlu dinilai...

Manik jernih dah kering agaknya..Haziqah..teruskan tersenyum walau dalam hati tiada siapa yang dapat menduga..okey...

Sekarang FOKUS...!!

Situasi ke-3
"Kau rindu aku tak ieqa"???

"hah??"aku gelak kemudian senyum dan akhir sekali diam..

malas ingin menjawab pertnyaan seperti itu...

Situasi ke-4
"dimana ni"??

"ieqa nnty aku jawab segala persoalan kau"
aku sempat lagi membaca text tersebut...tapi aku tak membalas...

Mata aku terasa pedih tatkala dibuka..


"lantas kucapai Sony Ericsson Z610i"

new messages:2
tapi nama dia tiada...oh...

aku bermimpi rupanya..

tiada lagi jawapan untuk persoalan tersebut...

TERIMA KASIH

Ingin melangkah pergi kini..selamat tinggal LAPPY kesayangan yang sentiasa menemani tatkala kebosanan..seminggu sahaja ye...

No comments:

Post a Comment