Monday 29 March 2010

erghhh...Geram NYe Akuu...

Haish..aku rasa geram sangat sangat dan tersangat geram!!!!!tak tahu macam mana aku nak luahkan perasaan Geram ini macam mana!!!!


Kenapa aku GERAM???aku geram terhadap banyak situasi..aghhhhh!!!!!Geram yang boleh mendorong aku untuk campak benda benda yang aku jumpa...dah macam nak lepaskan tekanan lah pulak..tapi memang itu yang aku rasa sebenarnya!!!!

hish!!cukuplah...situasi ni memang buat aku terseksa..teramat seksa...Aku geram dengan ORANG

GERAM dengan LAPTOP

GERAM dengan INTERNET coverage

GERAM dengan Diri SEndiri...

Macam mana ingin meluahkan segalanya sekali gus kawan kawan???perlu ke aku mencari seseorang untuk melepaskan kemarahan..huh!!!!


*GERAM dengan LAPTOP*
kenapa aku perlu geram dengan laptop kesayangan ni???sebabnya Laptop aku ni pernah buat hal dan selepas dah format kembali macam la pulak yang tak boleh...nak install sahaja mesti mintak password...dah macam citer ALI BABA yang nak masuk gua tuh pulak...kene fuh sana fuh sini baru nak jalan,,,ahhhh..ABAIKAN

yang kedua *Geram dengan INTERNET COVERAGE*
satu hal lagi..kenapa la lembab sangat nak access internet..memang lah tak sampai berjam jam tapi kadang kadang situasi ini amat memBORINGkan aku...buat aku bosan nak online selalu sedangkan aku ni memang kaki ONLINE bila waktu waktu kemuncak tuh dah tiba!!!hahaha...(BENGANG taHAp apa dah tak tahu)
rasa macm nak putus fius dan hempuk hempuk jee LAPTOP ni..disebabkan internet yang "SLOW" pun boleh membuatkan aku geram dengan LAPPY...huh


*Geram dengan ORANG*
hmm...siapa yang tak pernah geram dengan orang???semua pernah kan..samalah jugak macam aku..ramai orang dah aku geram dan orang pon ramai jugak geram dengan aku!!!korang geram ke menyampah???hah..itu tak pasti sebab yang aku tau aku cuma buat hal aku sendiri dan kalau aku rasa tak puas hati aku cakap walaupun kadang kadang aku pendam apa yang orang orang di luar sana dah buat...aku pegang prinsip orang buat baik ng kita kena la balas baik..kalau buat jahat ng kita kena la balas dengan kebaikan jugak wlaupun kadangkala hati ni tak seikhlas mana nak buat baik dengan individu individu yang berkenaan..sesiapa yang aku pernah meluahkan rasa amarah atau geram yang tak bertempat tuh korang faham sendiri lah...okeyy...kalau aku terlebih cili ke pandai pandai la korang cari "AIR"..=)


*Geram Dengan DIRI SENDIRI*
situasi ni memang aku tak dapat elak lagi..lama sudah aku geram dengan diri sendiri..geram dengan tindak tanduk aku yang kadang kadang lembut hati dengan sesetengah orang sehingga aku rasa nak campak diri aku jauh jauh ke tengah lautan..biar jadi bahan makanan hidupan laut...Geram sebab tak dapat nak elak perasaan yang tak sepatutnya wujud dalam diri..perasaan yang boleh menagih simpati orang lain...HAH!!!aku tak perlukan semua tu sebenarnya tapi perasaan itu seringkali muncul..Setakat ni aku masih mampu mengawal..YA Allah beri aku kekuatan untuk lupakan memori memori yang sedia terpadam sebelum ini dari kembali menerjah ke ruang minda...Aku benci dengan situasi ni sebenarnya..Benci dengan keadaan yang boleh manampakkan aku seorang yang lemah dalam mengawal perasaan...


okey korang..terluah jugak akhirnya...sekian=)



by "HZ"

No comments:

Post a Comment