Monday 3 May 2010

mane kau???dan tolonglah!!!

tik tok tik tok..cik zyqa tgk pada jam dah pukul 3.30 ptg...lantas aku capai sony ericsson yang da calar malar akibat dibuat barang mainan aci rembatan oleh beliau..haha...aku pergi contact list carik nama member yang aku rindu neh konon nak ajak keluar dating..lame dah aku tak tanya khabar beliau dan aku pon lama dah neh tak keluar rumah...last keluar pon dengan makcik dan sepupu aku pergi jejalan sabtu lepas...erm kira baru la jugakkan..tapi entah laa..rasa laen tau weh kalau dating ng member ni dari dating ng kezen ni..HAHAHA (ape ntah aku merepek)..okey..kembali pada cerita asal..aku nak call member aku ni yang namanya mula ng A...aku pon terus dail tapi kenapa la mak cik cina yg jawab siap masuk voice mail lagik???ahhh....geramnyee haku...

aku tak putus asa..aku cubee lagi...tapi tup tup nombor kau dah di luputkan!!! HAH??? tekezut aku kawan..cmnee aku nak hubungi kau nehh....alalala...terpaksa la aku jejaki kau ke tempat kerja nehh...TUNGGU beb!!!=)


okey...neh aku nak story mory seket la pasal sorang budak neh..bukan aku nak cakap apa la enn..tapi aku tak suka la weyh orang guna guna nama aku belakang belakang...kalau ye cakap la depan2...jangan la sesuka hati suki kau je nak sebut nama aku dan nak bangkitkan benda yang aku tak tahu menahu...kalau tak puas settle sendiri sudah laa...

jangan nak ikut kepala hati kau tuh jee..nanti makan diri...ingat seket laa...aku tak rapat dengan kau dan tak pernah rapat dengan siapa siapa...so kalau ada yang selesa dan suka kawan dengan aku apa aku boleh buat kan...tapi jangan la nak guna nama aku yang lagi indah ini untuk masuk dalam isu perdebatan kau tuh...

aku tak pernah rapat ng kau wehh..tegur pun tak selalu...so kalau ade masalah ng org tuh pandai pandai laa..aku tak suka nama aku disebut sebut!!! sebab aku tak penting pon dalam hidup kau dan dalam hubungan korang!!! so boleh tutup mulut kau dan jangan sebut2 nama aku....

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..okey...entry kali nih cuma nak luah apa yg aku rasa..sekian...senyum lagi^^

No comments:

Post a Comment