Monday 3 May 2010

weehooo....thanks!!

tup tap tup tap saya menaip atas keyboard neh semata mata nak masuk papan muka blog untuk update entri saya kali ni...tanpa lengah lengah cik zyqa terus pergi check shoutmix beliau dan lihat cik lala beri saya award..wohhooo...TERIMAS cik lala si blogger comels...^^

haa..ni la award tersebut...mesti ada yang dapat jugak dah kan..so mari la kita kongsi kongsi..heheheh..



http://lalastorylife.blogspot.com/^ saya beri link beliau disini untuk anda jengah rakan saya yg comels nehh..hehehe..

errr...da dapat award neh msty la nak kena tag kan..erm jadi sape sape yg masuk sini kira dapat la award neh dari cik zyqa yee...hehehe....senyum!!!senyum!!!senyum!!=)click like okeyss..

1 comment:

  1. ngeeee zyqa nih kelaka lah! hahahaha! thanks juga zyqa buat award nihhhhh :))))

    ReplyDelete